Meštar Trgovina

Trgovina

Faq

Često postavljena Pitanja.

01. NARUDŽBA

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Da biste provjerili status svoje narudžbe, prijavite se u svoj korisnički račun na našoj web stranici i posjetite odjeljak “Moje račun”.

Mogu li promijeniti detalje narudžbe nakon što je poslana?

Nakon što je narudžba poslana, ne možete mijenjati detalje kao što su adresa za dostavu ili stavke u narudžbi. Za više informacija, molimo kontaktirajte službu za korisnike.

Imam pitanje o proizvodu prije narudžbe. Kome se mogu obratiti?

Ako imate bilo kakva pitanja o proizvodu prije narudžbe, slobodno se obratite našoj službi za korisnike putem e-maila ili telefona za više informacija.

Kako mogu otkazati svoju narudžbu?

Da biste otkazali narudžbu, kontaktirajte našu službu za korisnike što je prije moguće. Ako narudžba nije već poslana, moći ćemo je otkazati.

02. DOSTAVA

Što mogu učiniti ako je moj paket oštećen prilikom dostave?

Ako primijetite da je paket oštećen prilikom dostave, odmah nas obavijestite putem e-maila ili telefona kako bismo mogli riješiti problem.

Što ako nisam kod kuće u vrijeme dostave?

Ako niste kod kuće u vrijeme dostave, dostavna služba može ostaviti paket na sigurnom mjestu ili pokušati dostavu ponovo sljedeći dan. Također možete dobiti obavijest s uputama kako preuzeti svoj paket.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što je narudžba poslana?

Ako imate bilo kakva pitanja o proizvodu prije narudžbe, slobodno se obratite našoj službi za korisnike putem e-maila ili telefona za više informacija.

Što učiniti ako moja dostava kasni?

Ako vaša dostava kasni više od očekivanog vremena dostave, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike. Obratit ćemo se dostavnoj službi u vaše ime kako bismo riješili situaciju što je brže moguće.

03. Plaćanje

Koje metode plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo različite metode plaćanja, uključujući kreditne kartice (Visa, MasterCard, American Express), bankovne prijenose i plaćanje pouzećem.

Je li sigurno plaćati na vašoj web stranici?

Da, koristimo napredne sigurnosne protokole i enkripciju podataka kako bismo osigurali sigurnost vaših transakcija i zaštitili vaše osobne podatke.

Što ako moje plaćanje nije prošlo?

Ako naiđete na problem tijekom plaćanja, prvo provjerite imate li dovoljno sredstava na računu i jesu li informacije o plaćanju točne. Ako problem i dalje postoji, kontaktirajte nas ili vašu banku za daljnju pomoć.

Postoje li dodatne naknade pri plaćanju?

Ne naplaćujemo dodatne transakcijske naknade, no vaša banka ili pružatelj plaćanja mogu primijeniti vlastite naknade. Preporučujemo da se informirate o mogućim dodatnim troškovima prije plaćanja.

Što se događa ako se transakcija dvostruko naplati?

Ako primijetite dvostruko naplaćivanje, odmah nas kontaktirajte s dokazom o transakciji. Provjerit ćemo problem i osigurati povrat sredstava ako dođe do greške s naše strane.

04. POVRATI, ZAMJENE I REKLAMACIJE

Kako mogu vratiti kupljeni proizvod?

Ako želite vratiti proizvod, molimo vas da unutar 14 dana od dana primitka pošaljete obavijest o povratu putem e-maila ili koristite obrazac za kontakt na našoj web stranici. Proizvod mora biti vraćen u originalnom stanju i pakiranju.

Što učiniti ako sam primio oštećeni proizvod?

U slučaju da primite oštećeni proizvod, odmah nas obavijestite slanjem fotografija oštećenja i kratkog opisa problema putem e-maila.

Kako reklamarati proizvod?

Reklamacije možete podnijeti putem e-maila ili telefona. Nakon što primimo vašu reklamaciju, istražit ćemo slučaj i obavijestiti vas o rezultatu u najkraćem mogućem roku.

Što ako nisam zadovoljan rješenjem svoje reklamacije?

Ako niste zadovoljni načinom na koji je vaša reklamacija riješena, molimo vas da se ponovno obratite našoj službi za korisnike kako bismo pronašli zadovoljavajuće rješenje. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet.

Što ako mi je potrebna drugačija zamjena nego što je izvorno naručeno?

Ako želite zamijeniti proizvod za nešto sasvim drugačije, preporučujemo da izvršite povrat originalnog proizvoda, te zatim napravite novu narudžbu za željeni proizvod. Svakako kontaktirajte nas prije da Vam možemo pomoći u ovom postupku.